سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید ویلا به عنوان سرمایه گذاری

نظر

خرید ویلا به عنوان سرمایه گذاری

جواب دادن به این سوال لازم به جمع کردن اطلاعاتی درست است. همچون: منطقه ایی که ویلا در آنجا قرار دارد، دسترسی مسیر های اصلی و امکانات، مشاهدات عینی که در عرصه و اعیان وجود دارد، معماری، نقشه آن، نوع ساخت و متریال های استفاده شده، امتیازهایی که در منطقه موجود است، شهرکی یا غیر شهرکی بودن ویلا در شهریار و همچنین فاکتورهای مهم دیگر.

با این فکر تصمیم خود را گرفته و ویلا خود را در زمان کوتاه فروخته و برای خرید ویلا در شهریار تمایل بیشتری دارید. اما این سوال برای شما پیش می آید که، آیا می توانم ویلای خود را در مدت کوتاه به فروش برسانم؟

بهتر است از خرید ویلا در شهریار که دارای سند مشاع است جد? خوداری کنید و روی قضیه سند به سند مشاع یا غیر مشاع بودن بسیار دقت کنید.

اگر علاقه دارید ویلای شهرکی در شهریار خریداری کنید، حتم? به این نکات توجه کنید که زمین مورد معامله شما باید دارای: سند رسمی تک برگ برای کل زمین شهرک ویلایی باشد و تفکیک هر قطعه به صورت جداگانه وهمچنین متراژ آن دقیق مشخص باشد.

شما می توانید به وسیله جی‌پی‌اس دقیق زمین، نوع کاربری آن را که آیا صدرصد مسکونی است یا خیر تشخیص دهید.

بهتر است بدانید که قیمت ویلا در شهریار به علت اینکه کاربری مسکونی ندارند و در اصل دارای کاربری کشاورزی و باغی هستند پایین می باشد و به صورت غیر قانونی مورد معامله به صورت کاربری مسکونی قرار می­گیرند. و به صورت شخصی تغییر کاربری داده شده­اند که از نظر قانونی خلاف می باشد.

با وجود منابع زیاد و شرکت های مختلف برای این کار و موضوع، چگونه می توان یک محل مناسب برای مرکز خرید ویلا در شهریار انتخاب کرد؟

می توانیم بگوییم که مشاور املاک تخصصی فدک ملک در شهریار می تواند بهترین گزینه و بهترین یاری کننده برای شما به منظور این‌کار باشد. فدک ملک برای ارائه ی کلیه خدمات ملکی در خدمت شماست و بهترین ها را برای شما محیا خواهد کرد.